HOMEMADE CHALK PAINT




Ανοιγω τη καινουργια σεζον με τη μεταμορφωση ενος ξυλινου τραπεζιου.
Εδω και δυο χρονια ηθελα να δοκιμασω τα περιφημα chalk paints αλλα...
μια η τεμπελια,μια η ελλειψη χρονου ... με εμποδιζαν να κανω τις δοκιμες μου.






Αυτη τη φορα ομως το πηρα αποφαση.
Πρωτα εκανα τη δοκιμη μου πανω σε ενα καθρεφτη και επειτα προχωρησα και στο ξυλινο τραπεζι.

Τις δοκιμες αυτες τις εκανα με chalk paint που εφτιαξα μονη μου.
Ηταν απιστευτο....!!!
Δε χρειαστηκε καμμια προετοιμασια της επιφανειας.
Ουτε τριψιμο,ουτε ασταρι.



Περνας απευθειας το chalk paint και το μονο που κανεις 
ειναι να το γυαλοχαρταρεις και να το περασεις με κερι.


chalk paint πανω σε λακα

Η  κορνιζα παρολο που ηταν απο μαυρη λακα 
το chalk paint επιασε φανταστικα !!!

homemade chalk paint

Οποιος βεβαια δε θελει να τη φτιαξει μονος του μπορει να την αγορασει ειτε απο
το scrap`n pieces ( AMERICANA CHALKY FINISH ) ειτε απο το woodpicker (ANNIE SLOAN )
Eιναι ακριβουτσικα αλλα να ξερετε οτι το χρωμα απλωνει πολυ 
και με μια μικρη ποσοτητα μπορειτε να βαψετε αρκετα επιπλα και αντικειμενα!!!

Συνταγη για chalk paint :
( υπαρχουν αρκετες συνταγες εγω σας γραφω αυτη που δοκιμασα)

1 cup acrylic color
2 tablespoon αρμοστοκο λεπτοκοκκο πλακιδιων

 Ανακατεψτε καλα και περαστε απευθειας οτι αντικειμενο θελετε.
Εγω τα περασα 2 με 3 χερια και τα αφησα να στεγνωσουν καλα.
Επειτα ετριψα καλα με γυαλοχαρτο και στο τελος τα περασα με κερι.
Οτι αποριες εχετε... τα ξαναλεμε!

Δοκιμαστε το!!!!!και αλλαξτε οτι δε σας αρεσει!!
καλη επιτυχιαααα!

Σας φιλω και ευχομαι να εχουμε μια ομορφη,αισιοδοξη και πολυ δημιουργικη χρονια!






Ετικέτες ,