DECOUPAGE






τεχνικη decoupage

 Δε μπορω να το κρυψω...περναω φαση ρομαντισμου και αγαπης!!!
Οτι φτιαχνω ειναι ροζ,με καρδιες,πουα και δαντελες χαχαχαα.
Ειπα να μην αυτοχαστουκιστω και να αφησω να περασει απο μονο του.






decoupage

Ασε που ορκιστηκα να γινω μια καλη ντεκουπατζου....
Δεν εχω αφησει μοτιβο για μοτιβο σε χαρτοπετσετα,που να μη το αγορασω.
Λυσσαει η Χαρα που ολο ψωνιζω,φωναζει η Μαρια που παραμελω τη ζωγραφικη...
αλλα εγω το χαβα μου!ειμαι σε ρομαντικη νιρβανα!χαχαα


decoupage

Φτιαχνω οτι βρω μπροστα μου!
Βαζω μουσικουλα και γινομαι χαρωπη ντεκουπατζου χιχιιι
Μιλαμε για τη χαρα του παιδιου....


decoupage


 Η μονη φορα που βγηκα απο το εργαστηρι μου, 
με ευχαριστηση ηταν για την εκθεση της Μαριας. Ηταν τοσο ομορφα!!!
Ασε που σταθηκε αφορμη να δω απο κοντα φιλες μπλογκερς!

Ηρθε και η επιτιμος προξενος Ιονιου (και πασης Ελλαδος )
Ζαργανομπεκατσα,οποτε μαζευτηκε κοσμος...
Λαικο προσκυνημα σας λεω χαχαχαα (απαπα θα τ ακουσω παλι).
Αναψε η γλωσσα μας απο την παρλα!Να προλαβουμε να τα πουμε οοολα!



decoupage

Εμπλεξα που λετε...με παρεσυραν!!!
Συναντησεις,τσιμπουσια,καφεδακια.
Βρε τι εχω παθει...αρχισα να γινομαι κοινωνικη.χαχαα

Ξεφυγα απο το θεμα ομως...






Και το θεμα μας ειναι το decoupage.
Και για να γινω πιο συγκεκριμενη "η τεχνικη της χαρτοπετσετας"
Δεν ειναι ακριβο "σπορ".
Κεφι για δημιουργια θελει και φαντασια.



Ειπαμε!!!.... κι οτι δε μας αρεσει το αλλαζουμε!!!



Βλεπω ολο και περισσοτερο κοσμο να ασχολειτε 
με το ντεκουπαζ και τις χειροτεχνιες.
Κι αυτο ειναι καλο γιατι καπως πρεπει να εκφραζομαστε και να ξεφευγουμε.
Η δημιουργια ειναι η καλυτερη επιλογη και το πιο πετυχημενο "φαρμακο"



Η τεχνικη της χαρτοπετσετας δε θελει
πολλα και ακριβα υλικα.
Ενα ασταρι νερου,χαρτοπετσετες,κολλα ντεκουπαζ,
χρωματα ακρυλικα και κανα στολιδακι...ααα και βερνικι νερου.



decoupage

Φυσικα μη ξεχναμε και τα ανακυκλωσιμα υλικα.
Εγω,γνωστη ως σαβουρομαζωχτρα (!!!!)
κραταω διαφορα υλικα  που την καταληλη στιγμη,
μπορουν να δωσουν μια ομορφη πινελια στα εργα σας.
Κορδελιτσες,λουλουδακια,δαντελες,φιογκους...




Αυτα για σημερα!!!

Ευχομαι σε ολους σας μια ομορφη βδομαδα
με θετικες σκεψεις,αισιοδοξια και πολυυυ χιουμορ!




misirlou misirlou


Ετικέτες