18/3/12

NAPKIN DECOUPAGE TUTORIAL - τεχνικη χαρτοπετσετας

Το τελευταιο καιρο εχω λαβει αρκετα μηνυματα,απο αναγνωστριες,που μου ζητανε πληροφοριες για την τεχνικη decoupage.Aποσασισα λοιπον,να κανω ενα καινουργιο tutorial και να προσθεσω οσα εμαθα και οσα ξερω απο την μικρη μου εμπειρια.Στην δυσκολη εποχη που διανυουμε θα πρεπει να μοιραζομαστε αυτα που ξερουμε γιατι υπαρχουν ανθρωποι που δεν εχουν την δυνατοτητα να μαθουν μεσα απο σεμιναρια.Η αποσταση απο την μια,αλλα και η οικονομικη κριση απο την αλλη,δεν θα πρεπει να σταθει εμποδιο ...
Ολοι οι ανθρωποι εχουν δικαιωμα στην δημιουργια και στην εκτονωση..


Θα ξεκινησω απο την τεχνικη της χαρτοπετσετας...

NAPKIN DECOUPAGE,
COLLAGE 

Καλο θα ηταν,οι αρχαριες της τεχνικης,να ξεκινησουν απο μια απλη επιφανεια .
Ας κανετε λοιπον την 1η δοκιμη σε ενα χαρτι η χαρτονι που να ειναι λευκο.
Η επιφανεια που θα κολληθει η χαρτοπετσετα θα πρεπει να ειναι λευκη η ανοιχτοχρωμη.
Αν δεν ειναι ..τοτε περαστε την με ενα χερι λευκο χρωμα.(πλαστικο η ακρυλικο).

Εγω πηρα ενα χαρτι Α4 και το χωρισα για να σας δειξω διαφορετικα παραδειγματα.

τεχνικη χαρτοπετσετας
Επειτα διαλεξα μια χαρτοπετσετα και αφαιρεσα τα 2 τελευταια φυλλα που ειναι λευκα.

χαρτοπετσετα
Διαλεξα καποια μοτιβα για το παραδειγμα μου .
Εχετε λοιπον δυο επιλογες:
ειτε να κοψετε το μοτιβο μου με τα δακτυλα 
ειτε να το κοψετε,με ακριβεια,με το ψαλιδι


Το κολλημα της χαρτοπετσετας θα γινει πιο ευκολα 
αν χρησιμοποιησετε βενζινοκολλα UHU σε σπρει .
Ψεκαστε την επιφανεια  με την κολλα και μετα
τοποθετηστε το μοτιβο κολλωντας το προσεκτικα
ωστε να μην κανει ζαρες.Αν κανει ζαρα,εχετε την 
δυνατοτητα να ξεκολλησετε στο μοτιβο σας στο σημειο 
εκεινο και να το διορθωσετε.

Επειτα θα πρεπει να χρησιμοποιησετε
την κολλα για decoupage.

Χρησιμοποιηστε ενα πινελο με μαλακη τριχα και 
κολληστε το μοτιβο ξεκινωντας απο το κεντρο προς
τα εξω,κανοντας ενα σταυρο (οπως στο παραδειγμα δεξια)
Επειτα συνεχιστε να απλωνετε την κολλα και στα υπολοιπα 
σημεια αλλα παντα απο το κεντρο προς τα εξω.
Αυτο γινετε για να αφαιρειτε τον αερα και να 
μην δημιουργηθουν φουσκαλες.
Προσοχη: 
Το περασμα με κολλα ντεκουπαζ γινεται 
απαλα και οχι πολλες φορες,για να μην 
καταστρεψουμε την χαρτοπετσετα.
Αφηστε να στεγνωσει καλα και ας προχωρησουμε 
σε αλλο παραδειγμα.



Ειπαμε πριν οτι η τεχνικη αυτη γινεται σε ανοιχτοχρωμη επιφανεια 
γιατι αν κολληθει το μοτιβο πανω σε σκουρο φοντο θα χαθει.
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει λυση γι αυτο...

Σε καποιο αλλο σημειο στο χαρτι μου διαλεξα να σας δειξω ενα αλλο παραδειγμα.
Δοκιμαστε και εσεις μαζι μου...
Βαψτε προχειρα με μαυρο ακρυλικο και αφηστε να στεγνωσει καλα το χρωμα.
Διαλεξτε ενα μοτιβο και με ενα μολυβι καντε το περιγραμμα του πανω στο μαυρο φοντο.

 Στην συνεχεια αφηστε στην ακρη το μοτιβο σας και περαστε με ασπρο
ακρυλικο η πλαστικο,το σημειο που σχεδιασατε πριν.


Αφηστε να στεγνωσει καλα το χρωμα και μετα κολληστε το μοτιβο σας
πανω στην λευκη επιφανεια με το κλασσικο τροπο που σας περιεγραψα 
πιο πανω για τις ανοιχτοχρωμες επιφανειες.

Αν θελετε να αποφυγετε ολη αυτη την διαδικασια μπορειτε να κανετε
κατι αλλο.Δειτε το μοτιβο αριστερα που εχω κοψει και το οποιο 
θα κολλησω κατευθειαν στην σκουρα επιφανεια.
Αυτο μπορω να το κανω επειδη απο την κατω μερια του μοτιβου 
(οπως το βλεπετε)το περασα με fixative και μετα με ασπρο σπρει.
Οταν στεγνωσε καλα τοτε το κολλησα απευθειας στην επιφανεια
με uhu και μετα με κολλα decoupage και το μοτιβο δεν χαθηκε.

voila!
συγνωμη για την προχειροτητα των παραδειγματων
αλλα ο χρονος με πιεζει...

Mεχρι εδω λοιπον σας ειπα για το πως κολλαμε την χαρτοπετσετα
σε ανοιχτοχρωμες και σε σκουροχρωμες επιφανειες.



Ας γυρισουμε παλι στις ανοιχτοχρωμες και ας πουμε
 λιγα λογια για την ενσωματωση των μοτιβων.

Σας ειπα πριν οτι εχετε 2 επιλογες για να κοψετε μια χαρτοπετσετα
η μια ειναι με το ψαλιδι (κοβουμε με ακριβεια το μοτιβο)
και η αλλη κοβουμε μα τα χερια γυρω γυρω απο το μοτιβο.
Δειτε τα λουλουδια που τα εκοψα με τον 2ο τροπο.

Στην περιπτωση αυτη κολλατε την χαρτοπετσετα στην λευκη 
επιφανεια και το μοτιβο ενσωματωνεται κατευθειαν επειδη 
το φοντο των λουλουδιων ειναι κι  αυτο λευκο.Δειτε...

Ενω στο παρακατω παραδειγμα θα πρεπει να κανουμε κατι 
για να ενσωματωσουμε το φοντο του μοτιβου,με αυτο της επιφανειας μας.


Σας εβαλα ενα απλο παραδειγμα,γιατι το φοντο της χαρτοπετσετας
ειναι πρασινο μονοχρωμο.θα μπορουσε να εχει περισσοτερα χρωματα...

Φτιαξτε σε μια ακρη χρωμα που να πλησιαζει 
στην αποχρωση με αυτο του φοντου στο μοτιβο σας.
Παρτε ενα πινελακι παλιο με κοντη,αγρια τριχα.
Βουτηξτε το πινελακι στο χρωμα και μετα σκουπιστε το λιγο
σε ενα πανι ωστε να μην εχει μεγαλη ποσοτητα χρωματος.
Ξεκινηστε με καθετες πινελιες να χρωματιζετε...


Αν θελετε η επιφανεια σας να γινει ολη πρασινη τοτε μπορειτε 
να τη ζωγραφισετε ολη με το απλο τροπο(οπως αριστερα)
Αν ομως θελετε να  εχει διαβαθμισεις στο χρωμα 
θα πρεπει να κανετε τις καθετες πινελιες(οπως δεξια) ή
χρησιμοποιωντας σφουγγαρακι.
Η πιο δυσκολη ενσωματωση ειναι οταν εχει 
απο 2 χρωματα και επανω...αυτο σε αλλο tutorial!!!!!!!
Ξεκινηστε με το ενα χρωμα και μετα προχωρατε στα πιο δυσκολα.


Ενας ευκολος τροπος ενσωματωσης στην αρχη ειναι να βαζετε
περιγραμματα με παστα,δειτε την συνταγη ->(pluster linerpen)

Θα σταματησω εδω γιατι αν πω περισσοτερα 
ισως να σας κουρασω και να σας μπερδεψω.
Το μονο που θα ηθελα να προσθεσω ειναι 
μερικα tips.



tricks and tips

*Μπορειτε να προμηθευτειτε κολλα για ντεκουπαζ απο το εμποριο
η να φτιαξετε δικη σας (συνταγη για κολλα ντεκουπαζ)

*Αν η χαρτοπετσετα σας κανει ζαρες ,τοτε...



...κοψτε ενα κομματι λαδοκολλα,βαλτε την στην πανω στο μοτιβο σας
και σιδερωστε την.Αν δεν εχετε το ειδικο σιδερακι που βλεπετε στην φωτο
τοτε θα το κανετε με το σιδερο που εχετε (αλλα χωρις τον ατμο)
Το σιδερωμα μπορει να γινει στις 2 παρακατω φασεις:
η 1η οταν εχει κολληθει το μοτιβο με την βενζινοκολλα
και η 2η οταν εχει κολληθει η χαρτοπετσετα με 
την κολλα του ντεκουπαζ.Προσοχη στην δευτερη περιπτωση 
να εχει στεγνωσει πολυ  καλα η κολλα πριν ξεκινησετε το σιδερωμα.

*Αν δεν βρισκετε ευκολα χαρτοπετσετες με μοτιβα
που επιθυμειτε....μπορειτε να τυπωσετε εσεις τις δικες σας.

*Ξεκινηστε την αυτοεκπαιδευση σας πρωτα σε ευκολες επιφανειες.
Οπως ξυλινες η χαρτινες και μετα προχωρηστε στις γυαλινες η υφασματινες.
Διαλεξτε μικρα μοτιβα και μην κολλατε ολοκληρη την χαρτοπετσετα.

*Τις ξυλινες επιφανειες θα πρεπει να τις εχετε προετοιμασει.
Δηλαδη θα πρεπει αν εινα mdf να περαστει gesso η ασταρι λευκο.
Παντα να γυαλοχαρταρετε την επιφανεια για τυχον ανωμαλιες
και να αφαιρειτε την σκονη με ενα νωπο πανι.

*Να εχετε παντα στο μυαλο σας οτι,το καλο ντεκουπαζ ειναι αυτο 
που δεν εχει ζαρες και ειναι τοσο καλα ενσωματωμενο που φαινεται σαν ζωγραφιστο.

*Τελειωνω με μια συμβουλη...
Δοκιμαστε και μη φοβοσαστε....η αποτυχια θα σας κανει να μαθετε.
Θα δειτε οτι με την επαναληψη θα γινετε καλυτεροι και θα
ανακαλυψετε δικους σας τροπους να δουλευετε καλυτερα την τεχνικη.
...........


Eυχομαι να σας βοηθησα.Αν οι πιο εμπειρες της γειτονιας μας
νομιζουν οτι παρελειψα κατι,παρακαλω να μου το επισημανουν
στα σχολια τους για να το συμπληρωσω στην αναρτηση.

Τεχνικη χαρτοπετσετας και κολαζ,
πανω σε ξυλινη αναγλυφη επιφανεια 


Σας φιλω και ευχομαι σε ολους σας να εχετε μια υπεεεροχη και ηλιολουστη εβδομαδα.

misirlou misirlou

75 σχόλια:

  1. Τι ωραία που μας τα είπες!Απλά και κατανοητά!Πάω να το δομικάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φοβερες οι πληροφοριες σου!!!!!
    Να εχεις μια ομορφη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αναλυτικοτατες οι οδηγιες και πολυ χρησιμες ειδικα για το ...σιδερωμα!!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαζί το κάναμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!
    Ας το πω μία φορά κι εγώ, να μην πω τα υπόλοιπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ απλές και κατανοητές οι οδηγίες σου!!!Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την βενδινόκολλα και σε decoupage με ριζόχαρτο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΑΣ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΠΟΛΥ!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΙ ΕΣΥ!!!
    ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι απίθανη!!!Σιγά μη ξέχασες τίποτα!Πιό απλά και λεπτομερή δεν γίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπραβο ! Μπραβο!!!! Θελουμε και αλλο!!!
    Αχ!! Δεν με παει αυτο το DECOUPAGE.
    Θα κανω αλλη μια προσπάθεια !!!
    ΕΕΕ ! Με τοσο αναλυση , δεν μπορει θα μου πετύχει και σε μενα!!!!!
    Φιλια!!!
    Σε ευχαριστουμεεεεεεεεεε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αααααχ! θέλω μπόλικα ψώνια για να αρχίσω δηλαδή.. να ένας λόγος που δεν το παίρνω απόφαση.. αλλά με όλες αυτές τις αναλυτικές οδηγίες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να μην προσπαθήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ' ευχαριστούμε πολύ-πολύ για τις οδηγίες σου!! Είναι πολύ αναλυτικές και κατανοητές!! Εγώ μέχρι τώρα ότι έκανα το έκανα εντελώς εμπειρικά, οπότε θα μου φανεί πολύ χρήσιμη αυτή σου η ανάρτηση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eίσαι εξαιρετική...σε ευχαριστώ ...πολύ πολύ....για τα μαθήματα....καλησπέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποδηλατισσα:Αγαπητη Βικυ.....οχι στο χαρτι και στο ριζοχαρτο δεν χρειαζεται βενζινοκολλα.

    -Ευχαριστω κοριτσια για την επισκεψη σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ ωραία και αναλυτικά!μπράβο,πρέπει να το δοκιμάσω κάποια στιγμή με τις οδηγίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σ'ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κυρία, κυρία (όχι η Βιλλιώτη), μετά το σιδέρωμα να κάνουμε και ένα κολλάρισμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλειο μάθημα γλυκιά μου!!!σ'ευχαριστώ πολύ!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εχεις ενα κόλλημα και εσύ και η Σοσώ με τις ζάρες!! Πλισέ decoupage γίνεται?? Οι οδηγίες είναι τέλειες, η μαθήτρια είναι .......Φιλάκια κυρία δασκάλα (όχι η Βιλλιώτη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ....ΚΥΡΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΘΡΑΝΙΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΠΑΝΑ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΥΡΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και τώρα ήρθε η Βιλλιώτη (μα γιατί με αρνείστε όλες;).Ωραίες οι οδηγίες σου Μισιρλούκα...βέβαια μας έβαλες πολλά...δεν πιστεύω να γράψουμε και διαγώνισμα γιατί εγώ θα δώσω λευκή χαρτοπετσέτα!Επίσης δηλώνω πως δεν είναι δυνατόν εδώ και στην άλλη να είναι παρθεναγωγεία και το δικό μου και της Σωσούς...να μη πω καλύτερα γιατί θα χαθεί και το τελευταίο ίχνος σεβασμού προς το πρόσωπό μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κατερρευσαν τα τειχη της Ιεριχους(οι τελευταιες μου αντιστασεις) μετα τις αναλυτικοτατες οδηγιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πω!Πω! τέλειες οι οδηγίες σου. Να είσαι καλά. Σ' ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ χρήσιμο το post σου! Σε έχω προσκαλέσει σε ένα παιχνιδάκι! Δες εδώ: http://beautystr.blogspot.com/p/awards-tag.html
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Parabéns!
    Este tutorial é muito bom, as explicações são muito claras e de fácil entendimento.
    Um excelente trabalho.
    Eu adorei!
    Um grande abraço e uma boa semana.

    Συγχαρητήρια!
    Αυτό το σεμινάριο είναι πολύ καλή, οι ερμηνείες είναι πολύ σαφής και εύκολη κατανόηση.
    Μια εξαιρετική δουλειά.
    Μου άρεσε πολύ!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μισιρλούκα μου, Χονολουλούκα μου, είσαι και η πρώτη!!!!! Ευχαριστούμε πολύ!
    Φιλάκια άπειρα.....
    Η αιώνια μαθήτρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΞΗΓΕΙΣ!!!!!!
    Η ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΑΣΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ!!!!
    ΑΝΤΕ ΟΙ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ ΧΡΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ....ΒΡΕ ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ; ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ; ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΙΝΑ! ΠΑΕΙ ΜΑΣ ΦΑΓΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΛΑ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ!!!!!!!!
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!!!!
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΣΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πιο απλα δεν γινοταν να τα εξηγησεις!Σωστο σεμιναριο με τα ολα του!!!Το χεις τελικα !!!Ειναι δυσκολο να μεταδιδεις τις γνωσεις σου αλλα εσυ το κανεις με τον καλυτερο τροπο!!!Ευχαριστουμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. για ακόμη μια φορά...ευχαριστούμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να'σαι καλα Μισιρλου μου!!!!! Να'ξερες ποσες αποριες μου ελυσες!!!!Ευχαριστωωωωωω πολυυυυ!!
    Φιλακιαααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μισιρλού μου καλημέρα!!!!!πόσο με βοήθησαν οι οδηγίες σου!!!!εντόπισα κάποια λαθάκια που έκανα εγώ και μου λύθηκαν πολλές απορίες!!!!ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τί καλή που είσαι!! Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με αυτή την τεχνική, αλλά όταν το κάνω θα αναζητήσω την ανάρτησή σου! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχαριστούμε πολύ. Μας τα είπες απλά και κατανοητά. Τα κατάλαβα όλα!!! Πολλά πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ...ΤΟ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΣΧΟΛΙΟ..Ο ΔΑΙΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ..ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ..ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΚΕΦΙΑΑΑΑ...ΟΛΕ...ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΘΥΜΗΘΩ...ΑΧΑ...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΧΟΝΟΛΟΥΛΟΥΚΑ...ΤΟ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΩ..ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ...ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ Φιλία!!!
    ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ ΄΄ΔΑΣΚΑΛΙΛΙΚΙ''
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ.ΤΟΣΟ ΑΠΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ!ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ!ΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΗΜΕΕΕΕΕΕΡΑ!ΦΙΛΙΑ ΖΟΥΜΕΡΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τέλειες οι οδηγίες σου ευχαριστούμε τόσο πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ένα τέλειο tutorial,Misirlou!
    Μπορεί να έχω μάθει κάποια από την τεχνική,αλλά τα μυστικά για τα υλικά πολύ χρήσιμα!
    Ευχαριστώ-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μισιρλούκα μας, ευχαριστώ πολύ, τελικά όσα και να (νομίζει) ξέρει κανείς, πάντα μαθαίνει καινούργια και χρήσιμα. Φιλάκιαααααααααααααααααα ΟΛΕ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ευχαριστουμε πολυ για τις οδηγιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έχω ξεκινήσει ήδη!!! Είσαι Θεά!!!Ευχαριστούμε!!!! Φιλάκιαααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. σε λιγο θα ακολουθησει σχολιο της Μπετυς......μου εχει σπασει τα νευρα!!!!την εχω στα αυτια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Eίναι βράδυ και δεν έχω καθαρό μυαλό.....αύριο θα το ξαναδιαβάσω για να το εμπαιδώσω!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το ειδατε?????????
    καθαρο μυαλο.....λες και εχει ποτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ανακαλυψε την χαρα των σχολιων τωρα και να δειτε πως θα ξαναγραψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μμμμμμμμ όταν είμαι μαζί σου τα χάνω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΑΑ τωρα φταιω εγωωωω? οχι η μπαλα του pilates????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δε σου γράφω κάτι παραπάνω γιατί φοβάμαι ότι θα προκαλέσω τη ζήλια μερικών μερικών......ζαργάνα ακούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. μαρηηηηη μπετυ γιατι δε μου τα λες στα ακουστικα?πρεπει να μοθυ τα γραφεις σε σχολιο??Εχω μπλεεεεξειιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Να αφήσεις τις μπάλες καταμέρος σε παρακαλώ.....έχω να κάνει καταγγελία μεγάλη.....φουσκώνει τη δική μου πιο πολύ από τις άλλες για να με βλέπει να παλεύω και να πέφτω η έρμη και αυτή να ξεκαρδίζεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Να φυγεις να πας αλλου !!!!!σημερα που λειπουν οι αλλες ......βρεθηκες εσυ να το κανεις μπαχαλο εδω μεσα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να δω πότε θα δημιουργήσεις...δεν βλέπεις πως σε βάζουμε στο τρυπάκι επίτηδες;;;Άσε που στ'αυτιά σου έχεις πάντα κρεμασμένη μια μπλοκερ...Δώσ'της βρε Μπέτυ κανένα σκουλαρίκι...θα κουφαθεί στο τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μπέττυ μου εδω τακίμιασε με τη Σωσώ (άβυσσος η ψυχή του Παναγιωτάκη)...
    Μέχρι να την χαρίσω σε καμιά και μετά αντε να με τρέχεις σε κανένα Νοσοκομείο για επανασύνδεση...
    Οσο για τις μπάλες...για όλες τις δολιότητες την έχω ικανή προκειμένου να σε ταλαιπωρεί.
    Συγγνώμη για τη διακοπή,αλλά το Ιντερνέτ μου μου κάνει νερα΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Απάντηση σε Βιλλιώτη:
    Εμένα μ έχει κρεμασμένη μονίμως και μόνο εγω ΔΕΝ δημιουργώ (ανακόπτει την πρόοδό μου) αυτή δεν ιδρώνει τ αυτί της!Κι αν τη ρωτήσεις τι φτιάχνει, σου λέει "τίίίποτα μωρέ,χαζομάρες,δοκιμές κάνω" και μετά σου ρχεται η ανάποδη!
    Ασε τους άλλους να λυπάσαι στ αυτιά της,όχι αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γειά σου Μισιρλούκα! Πολύ μου αρέσει το ντεκουπάζ, και συ τα εξηγείς όλα πολύ αναλυτικά, το μόνο μου προβλημα είναι οι κόλλες. Εδώ έχουν διαφορετικά ονόματα, πρέπει να ρωτήσω στο μαγαζί για πληροφορίες ;)
    Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ευχαριστουμε πολύ! Είσαι πολύ καλή και ταλαντούχα! Να είσαι γερή, χαμογελαστή και πάντα με γλυκειά διάθεση για δημιουργία! Και όποτε έχεις κέφι και χρόνο, ας μοιράζεσαι μαζί μας τα μυστικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ευχαριστούμε πολύ, αψογες οι οδηγίες και θα με βοηθήσουν πολύ αλλά εχω μια απορία σχετικά με την βενζινόκολλα...
    Κάπου λές στην ποδηλάτισσα οτι στο χαρτί και στο ριζόχαρτο δεν χρειάζεται βενζινόκολλα και μπερδεύτηκα. Μόνο στην χαρτοπέτσετα λοιπόν χρειάζεται? Και σε όλες τις επιφάνειες?
    Ευχαριστώωω πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Η βενζινοκολλα κολλαει την χαρτοπετσετα και επειτα η κολλα ντεκουπαζ την κολλαει ακομα καλυτερα γιατι μπορει κα διαπερνα την χαρτοπετσετα.
    Αν κανεις το ιδιο στο χαρτι δε θα λειτουργησει
    γι αυτο θα πρεπει να περασει κολλα ντεκουπαζ και απο κατω και απο πανωαπο το μοτιβο σου.
    Συντομα εχω υποσχεθει tutorιαl για ντεκουπαζ με χαρτι...το ετοιμαζω αυτη την στιγμη.....

    καλημερα σε ολους και χαιρομαι που μπορω να βοηθησω καποιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τέλεια! Κατάλαβα!
    Ετσι το έκανα και εγώ με το χαρτί αλλά περιμένω την ανάρτηση για να μάθω μυστικά!
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πάντα μαθαίνουμε κάτι νέο μαζί σου.....με αναλυτικές οδηγίες και φοβερές συμβουλές!!! Μπράβο Misirlou μου για το υπέροχο μάθημα που μοιράστηκες μαζί μας! Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Κυρία ..κυρία..το κατάλαβα επιτέλους!Καλέ τι όμορφα που διδάσκεις..ακόμα κι έγω το βούρλο στο ντεκουπαζ το κατάλαβα!Απορία: Γιατι βάζεις κόλα σε σπρέυ αφού βάζεις τη κόλα ντεκουπαζ;( είπα βλακειούλα ή μου φαίνεται;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αχ αυτές οι ζάρες....! Τις μισώωωωωωωωωω!!!!!!!!!
    Που θα πάει....θα τις νικήσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ήρθα κι εγω τελευταία στο μάθημα! Καλά απο τη μια ταξη στην άλλη πάμε εδω μέσα,λύκειο το καταντήσαμε κι εμεις εφηβάκια (κάπως ώριμα είναι η αλήθεια!).
    Πολύ απλές οι οδηγίες και κατανοητες ακομα και για όσες δεν έχουν ξανακούσει λέξη για ντεκουπάζ!
    Πάω να δω τη συνταγη για την κόλλα πάλι, γιατί είναι ένα ακριβό υλικό εδω που τα λέμε.
    Φιλιά πολλά και σ'ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΕΣ??????????? χα χα χα χα το έκανες πάλι το θαύμα σου!!! Καλέ εσύ έχεις κάνει ντεκουπάζ επάνω σε ότι δεν κινείται !!!!! (Δεν ξέρω αν το έχεις δοκιμάσει και σε κινούμενα αντικείμενα!!! χα χαχα) Σε φιλώ και σε αγαπώ....σύντομα και τα πολύ χαρούμενα νέα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Τι όμορφα και αναλυτικά που τα είπες βρε κορίτσι.!!!Μπράβο σου.!!!!Αλλά δεν νομίζω ότι ήρθε η ώρα ακόμα για να μπλέκω και με άλλα πράγματα.Ακόμα κυνηγάω τον μικρό μου να μου φέρει πίσω τις χάντρες που μου πήρε χτες.χαχα Θα το κρατήσω όμως για το μέλλον.!!!!Φιλιά.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. καλά! τέλεια η ανάρτηση δε λέω! πολυτιμότατη! αλλά εσένα κούκλα μου σε επισκέπτομαι γιατί πεθαίνω με αυτό το μπάχαλο στα σχόλια! μ΄ αρέσει πολύ ....τέλεια παρέα μπράβο για όλα σου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Τέλειο tutorial,Μισιρλού και το χρειαζόμασταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μπράβο σου που έβαλες και step-by-step οδηγίες! Χρήσιμες! Έχεις και βραβειάκι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. wonderful blog and very useful tutorial. thakx. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Και από μένα βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Hola ya estoy de vuelta, muchas gracias por enseñarnos, que disfrutes del fin de semana, hasta pronto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μπράβο κοριτσάκι μου...τέλειες οι οδηγίες. Έχω χρησιμοποιήσει την τεχνική αλλά είμαι ερασιτέχνισσα. Εσύ σε αντίθεση με εμένα καλλιτέχνιδα κανονική.Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες...τις ρούφηξα χεχε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ♫♫.•*¨*•♫♫¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Πω πω αναλυτικότατες οι οδηγίες σου, misirlou!
    Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ την τεχνική... γιατί φοβόμουν... με το tutorial σου, σίγουρα θα το επιχειρήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος9:27 μ.μ.

    kalispera tha ithela na kano mia erotisi se periptosi pou theloume na afairesoume to decoupage apo kapoia epifaneia meta apo kapoio xroniko diastima pos ginete?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμ ...πρεπει να εχω περισσοτερες πληροφοριες...
      για να σας πω πως θα το αφαιρεσετε....αν θελετε επικοινωνειστε μαζι μου με μειλ...

      Διαγραφή