9/4/11

RENOVATION CHALANDIER


Ειχα καημο να βρω ενα παλιο πολυελαιο για να πειραματιστω και να τον μεταμορφωσω.
Καημος αγιατρευτος σας λεω......χαχαχα.Ηταν  Κυριακη θυμαμαι, οταν εξομολογηθηκα
τον κρυφο μου καημο σε μια καλη μου φιλη .Τριτη πρωι.....βρισκω τον πολυποθητο πολυελαιο 
δυο δρομους πιο κατω απο το σπιτι μου.......


Η χαρα μου μεγαλη αλλα το αγχος μου μεγαλυτερο ....γιατι δεν το ειχα ξανακανει  και φοβομουνα οτι θα τον καταστρεψω εντελως χανοντας την μοναδικη ισως ευκαιρια να μεταμορφωσω ενα πολυελαιο.


Ξεκινησα βαφοντας τον με ασταρι σε σπρει ,ειδικο για μεταλα.Εβαψα τα μεταλικα σημεια και τα κρυσταλλακια.Θα μπορουσα να τον αφησω μονοχρωμο και να ειναι πιο σιγουρο το αποτελεσμα 
αλλα ηθελα να δοκιμασω κι αλλουςτροπους μεταμορφωσης.



Αποφασισα να τον βαψω κοκκινο και να αφαιρεσω τα κρυσταλλα.
Αφαιρεσα επισης  καποια μεταλλικα στοιχεια στον κορμο του.
Ενω καποια αλλα τα λυγισα δινοντας τους αλλο σχημα.


Επειτα εντυσα με κορδελα καρω υφασματινη τα σημεια που βλεπετε.
Στον κορμο του υπαρχουν 2 σημεια που εντυσα με χαρτοπετσετα (κοκκινα τριανταφυλλα)
Οταν βρηκα τον πολυελαιο το κατω μερος του ηταν σακατεμενο .
Προσπαθησανα το ισιωσω αλλα ηταν ματαιο.....το αποτελεσμα δεν ηταν καλο.
Τοτε σκεφτηκα να τον ντυσω με πηλο δινοντας του το αρχικο του σχημα .
Οταν στεγνωσε το ετριψα και το εντυσα με χαρτοπετσετα.



Τελειωνοντας, προσθεσα σε καποια σημεια κορδονι (πρασινο), τοποθετησα
λιγα κρυσταλλακια, αφου πριν τα ειχα βαψει πρασινα κι αυτα...και τον αφησα στην ησυχια του.....
Ομολογω οτι επιλογες ειναι παρα πολλες και οτι αν τον ξανακανα απο την αρχη ....
θα τον εκανα αλλιως.Οταν ερθει η σειρα σας ....μη διστασετε!!!
Δοκιμαστε να αλλαξετε φωτιστικα που πλεον σας ειναι βαρετα η παλιομοδιτικα .....




Οτι εγινε ,εγινε.......αποφασισα να τον κρεμασω και να δεχτω καθε σκληρη κριτικη απο φιλους και γνωστους του μας επισκευθηκαν.Προς το παρον εβαλα λαμπες οικονομικες και να θυσιασω το design χαχαχα....αλλα θα τις αλλαξω στην πορεια.Μολις βρω λιγο χρονο θα το κανω σιγουρα,γιατι πιστευω οτι θα ειναι καλυτερο το αποτελεσμα.Σειρα τωρα εχει δικη σας κριτικη....Να ειστε επιεικεις αλλα και ειλικρινεις ....

Φιλια πολλα και να σαστε ολοι καλα!

69 σχόλια:

  1. Δύσκολο εγχείρημα, αλλά το αποτέλεσμα μού άρεσε πολύ! Το κόκκινο τού πάει πολύ κι οι πράσινες λεπτομέρειες δίνουν μια ξεχωριστή πινελιά. Θα τον χαρακτήριζα "θεατρικό" τον πολυέλαιό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ τι ομορφη μεταμορφωση !!!μπραβο σου τα καταφερες περιφημα και εγινε απιθανος!!γεια στα χερακια σου παλι θαυματα εκανες!!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηθελε πολλή τόλμη και μπράβο σου γι'αυτό! Το αποτέλεσμα σε δικαίωσε, πιστευω ότι ο συνδυασμός των χρωμάτων και το καρό μοτίβο είναι που του δίνουν χαρακτήρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σιγά τον πολυέλαιο!
    Αυτό είναι σαν αγώνας Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού που έληξε ισοπαλία!!!
    Παρ όλα αυτά τα ανωτέρω, θα σχολιάσω την πουτανιά (σόρρυ) με το κορδονάκι !!!Κια όλο το σύνολο (πλην των οικονομικών λαμπτήρων) την ίδια π...... αναδίδει! Φιλιά ειλικρινή.
    Υ.Γ. Θα κάνω κι εγω καμιά ευχή μήπως αντί για στρώματα την επόμενη φορά βρω το ποθούμενο στα σκουπίδια ή μόνο εσύ έχεις τζίνι;;;ΑΛλαντίν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΛΩ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ ΟΛΟ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ Ο ΠΟΛΥΕΛΑΙΟΣ ΤΚΟΚΚΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΜΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έγινε καταπληκτικός...Στην προηγούμενη μορφή του σίγουρα δεν θα του έριχνα ούτε μια ματιά...έχω μια απέχθεια στους κλασικούς πολυελαίους...Νομίζω όμως ότι του άλλαξες τα φώτα..:Ρ...Αν αλλάξεις και τις λάμπες θα είναι το κάτι άλλο!!!Όντως του χαλάνε το ντιζάιν..:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραιος Μισιρλου μου!! Τι πρωτοτυπο και μοντερνο που τον εκανες! Γεια στα μαγικα σου χερια!! Κι εγω γελω με το σχολιο της Χαρας!! Εχεις τζινι οντως , δεν εξηγειται αλλιως !!! (; (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η πρωτη αποπειρα στεφτηκε με μεγαλη επιτυχια.συγχαρητηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φοβερή μεταμόρφωση! Μου αρέσει!!
    Θα τον χαρακτήριζα κι εγώ, όπως μια φίλη παραπάνω θεατρικό και θα συμφωνήσω ότι ίσως θα έπρεπε να μπουν διαφορετικές λάμπες!
    Φιλιά, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είπα σε κάποια ..... ψυχή και ονόματα δεν λέμε, ότι πρέπει να έχουμε το νου στα αστυνομικά δελτία. Μήπως, κάποτε, αναφέρουν περιστατικό από την περιοχή, για γυναίκες που μαλιοτραβήχτηκαν πάνω από κάδο σκουπιδιών, για ένα πολυελαιο ή, για πόδια τραπεζιού και υπερασπίστηκαν μέχρι της τελευταίας ρανίδας του αίματός τους το εύρημά τους και οδηγήθηκαν στο τμήμα ή, στο πλησιέστερο νοσοκομείο που είχε εφημερία.
    Ωραίος, σκοτσέζικος πολυέλαιος.Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ...ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σχολιάζοντας πάντα με απόλυτη ειλικρίνεια έχω να πω ότι........ΠΕΤΥΧΕΣ!!!! Έγινε καταπληκτικός, τον ανανέωσες πολύ ωραία! Το μόνο που με χαλάει είναι οι λάμπες που μου φαίνονται λίγο χοντροκομμένες γι'αυτό το φωτιστικό!
    Ωραίους γείτονες έχεις...! Πετάνε πάντα ότι εσύ χρειάζεσαι!!!
    Σκέψου να'χε στόμα το κάθε αντικείμενο που αναμορφώνεις! Τι θα'λεγε;;;
    "ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα καινούργια ρούχα!!!! Μ'έσωσες απ'την καταστροφή...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγνώμη…. τι ώρες κυκλοφορείς στους δρόμους και βρίσκεις τόσο όμορφα αντικείμενα????????? Εγώ γιατί δεν μπορώ να βρω ούτε καρφίτσα ????? Υπέροχος ο πολυέλαιος !!! βάψε και τις λάμπες με διάφανα χρώματα για γυαλί και θα γίνει σούπερ!!!!!!!!!!!!!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σιγά που φοβήθηκες , μήπως και δεν πετύχει η μεταμόρφωση.
    Τι λές κορίτσι μου??? εφτιαξες ενα καταπληκτικό πολυέλαιο!!Και το χρώμα του, αν και δεν ειμαι φαν του κόκκινου, ειναι συγκλονιστικό!!
    Αλλά πές μου σε παρακαλώ, ποια γειτονιά ειναι αυτή που αφήνουν τέτοιους θησαυρούς..στην δική μου, μόνο παλιά στρώματα και σκουπίδια υπάρχουν!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "σκληρη κριτικη";!;!;!Πλάκα μας κάνεις..ε;;;
    Εξαιρετικός έγινε!!!Ούτε ο ίδιος δεν αναγνωρίζει τον εαυτό του!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλά έγινε καταπληκτικός,χρυσοχέρα μου!!! Εξαιρετικός και μοντέρνος και υπέροχος! να σου φέρω και τα δικά μου φωτιστικά να τα αλλάξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. θα ηθελα αλλες λαμπες μονο αυτο..κατα τ αλλα μου αρεσε παρα πολυ μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ ομορφο αποτελεσμα!!!μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δύσκολο πρέπει να είναι!Αλλά είναι ωραίο αυτό το κόκκινο!...κ το πρασινάκι καλόοοο!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραίος έγινε,είδες το σύμπαν συνωμότησε και μόλις είπες στη φίλη σου ότι θες πολυέλαιο τον βρήκες,την επόμενη φορά να ζητήσεις χρυσάφι χα χα!
    Πάντως χωρίς πλάκα έγινε τέλειος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υποκλίνομαι στο ταλέντο σου και τη δημιουργικότητά σου!Εχω κρατήσει τα φωτιστικά της μαμας μου με σκοπό να τα μεταμορφώσω αλλά ακόμη δεν ήρθε η ώρα τους.Ανυπομονώ να δω τι θα κάνεις με τις λάμπες.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπημενη μου Μισιρλου,εχω σκεφτει πολλες φορες να σε παρω αλλα δεν ξερω τις ωρες σου κ δεν θελω να ενοχλω.Οι πολυελαιοι γενικως δεν μου αρεσουν αλλα με κερδισε το χρωμα και οτι γενικα τονν αλλαξες εντελως....εισαι φοβερη ...πολλα φιλια κ για να μην ξεχνιομαστε χιχιχιχιχιχι...φιλιαααααααααααααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ααα, δεν παίζεσαι παιδάκι μου εσύ!!!
    Που μένεις να έρθω να ψάξω τα σκουπίδια... πες μου τώρα...
    Όπως είπε κι η Χαρά, κι εγώ, όλο σκισμένα στρώματα βρίσκω, τίποτα άλλο.
    Μήπως δεν ξέρουμε να ψάχνουμε τελικά???

    Πολλά φιλάκια κοριτσάκι, άπαιχτο τον έκανες!
    Χαρά στην υπομονή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολυ εντυπωσιακος!!!!και χαιρομαι ιδιαιτερα που υπαρχουν ατομα σαν και εσενα που τολμουν!!!εχω εναν στην βεραντα σε μια ακρη παρατημενο μιας και δεν εχω προλαβει να τον φτιαξω...εγω εχω σκεφτει να τον κανω επιτραπεζιο κηροπηγιο μιας και δεν εχω που να τον κρεμασω!!!αντι για λαμπες θα βαλω κερια!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Obožavam lampe i svjetiljke svih oblika, ovaj tvoj makeover mi je fantastičan!!
    Lijep pozdrav, Eda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν το πιστεύω! Φοβερή δουλειά, φοβερή μεταμόρφωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. που τ βρισκεις ολα αυτα στα σκουπιδια???μαλλον εγω δεν κοιτω καλα.ασε που ντρεπομαι να τ παρω κιολας!οσο αναφορα τον πολυελαιο σου μ αρεσει ο τροπος που το εκανας, πολυ ωραιο ,λιγο τα χρωματα με προβληματιζουν, εγω προτιμω πιο παλ χρωματα αν κ στο ταβανι σου που ηταν ασπρο εδειχνε ωραιοεκανε αντιθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Koρίτσιαααααα στους κάδους έξω από το σπίτι μου το βρήκε.....κι αναρωτιέμαι...εγώ που βρισκόμουν εκείνη τη μέρα;
    Τέλος πάντων παρ΄όλη τη ζήλια μου, ομολογώ ότι αυτή η κόκκινη μεταμόρφωση με ζάλισε!!! Μισιρλούκα μου του έδωσες το δικό σου στυλ και το έκανες πολύ ιδιαίτερο!!! Φαντάζομαι ότι θα ταιριάζει απόλυτα και στο χώρο σου, αν κρίνω από κάποιες χρωματικές λεπτομέρειες του τοίχου που φαίνεται στη φωτογραφία!!! Μου άρεσε πάρα πολύ!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τό πόσο ταιριάζει με το σαλόνι μου, δε λέγεται!Να δώσω διεύθυνση?

    :-)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καμια σκέψη για τζόκερ πέρασε απο το μυαλό σου ή μόνο πολυελαίους επιθυμείς διακαώς? χαχαχα α
    Καλά η μεταμόρφωση είναι εξαιρετική!!! Τα χρώματα δεν με τρελαίνουν γιατί είναι εντονα κι εγώ είμαι πιο του ρομαντικού αλλά είμαι σίγουρη οτι θα το έχεις ταιριάξει απίθανα στο χώρο που μπήκε!!!

    Φιλιαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πόσο μου αρέσει!!Το κόκκινο πολύ ιδιαίτερο και οι λεπτομέρειες πολύ τσαχπίνικες!
    Άρα δεν είμαι η μόνη!!
    Γιατί εγώ εχω μοβ πολυέλαιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Misirlou μου τα κατάφερες πάλι! Θα χρησιμοποίσω και έγω τον όρο θεατρικός γιατί του ταιρίαζει γάντι. Επίσης όπως παρατηρώ και τα χρώματα του τοίχου, ο πολυέλαιος δένει υπέροχα! Επίσης εύστοχο το σχόλιο της para-kelsoscooks. Δυστυχώς και έγω ποτέ δεν έχω καταφέρει να βρώ κάτι χρήσιμο στα σκουπίδια. Μα τι στον κόρακα, δεν πετάνε τίποτα έδω??? Τι ζητάω 2 πολυθρονάκια αν γίνεται να είναι και σετ χιχιχιχιχι!

    Εννοείται αλλάζεις λάμπες το συντομότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. δεν ξερω γιατι,αλλα οταν τον βλεπω μου θυμιζει θεατρο!!μου αρεσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σου εύχομαι και εσένα μια καλή και δημιουργική εβδομάδα και θέλω να σου πω ότι χαίρομαι ιδιαίτερα που άνθρωποι με την δική σου δημιουργικότητα περνάνε από το Ιστολόγιο μου και αφήνουν το σχόλιο τους. Σε ευχαριστώ πολύ. Με τιμάς ιδιαίτερα. Ελπίζω μέχρι το Πάσχα να τα ξαναπούμε και να ανταλλάξουμε ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ ιδιαίτερος ο πολυέλαιος , έδωσες ψυχή και ανάστησες το άψυχο, που πετάχτηκε και με τόση ευκολία στα σκουπίδια. Μπράβο σου :)

    Είδες πόσο ωραίο είναι να χρησιμοποιούμε την ενέργεία μας για να έρθει κάτι που θέλουμε; Και εσύ μάλλον το ήθελες πολύ :)

    Το να το βάψεις κόκκινο και να το κάνεις μοντέρνο ήταν παρακινδυνευμένο, αλλά βγήκε τέλειο. Όσο για τις λάμπες , υπάρχουν και οικονομικά σποτάκια και άλλες λάμπες πιο
    όμορφες, αλλά πάλι οικονομικές. Κοίταξε στο ebay.

    Καλή εβδομάδα και σε εσένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Του άλλαξες τα φώτα κοινώς!!! Λοιπόν, νομίζω ότι πήρες έναν ολίγον κιτς και παλιομοδίτικο πολυέλαιο και τον μετέτρεψες σε ένα μοντέρνο και totally hip κομμάτι. Εύγε!!! xxx

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλά...τέτοια μεταμόρφωση δεν έχω ξαναδεί!!!! Τον έκανες καινούριο και πολύ πιο μοντέρνο!! Μπράβο σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τέλειος!!!Και σκέτο κόκκινο να το αφηνες ωραιος ητανε αλλα τωρα έχει κάτι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Misirlou,έχω μείνει άφωνη!
    Καλά,πώς τα καταφέρνεις!Ολική μεταμόρφωση!
    Υπέροχο φωτιστικό και με τη δική σου "πινελιά" έγινε υπέροχος!
    Θέλω κι εγώ....εδώ τίποτα δε βρίσκω-όταν έρθω στην Αθήνα θα πάρω γύρα τα σκουπίδια,όλο και κάτι θα φανεί χιχι...
    Καλή εβδομάδα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Θα μετακομίσω στη γειτονιά σου... τέλος!!!! Γιατί στη δική μου τα σκουπίδια είναι εντελώς σκουπίδια!!! χαχαχα
    Αν και το κόκκινο δεν είναι και από τα πιο αγαπημένα μου, το όλο σύνολο, με τις πράσινες και τις καρό λεπτομέρειες, μου άρεσε πάρα πολύ!!! Για τις λάμπες θα συμφωνήσω κι εγώ με τους προλαλήσαντες... άλλαξε τες!!!
    Πολλά-πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η RIRI!..
    ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ!!!!
    !!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟΜΟΔΙΤΙΚΟΣ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟΣ!!
    ΕΙΝΑΙ..ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!!!!
    ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΧΡΥΣΑ ΣΟΥ ΧΕΡΑΚΙΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. den exo logia!!! thelo k ego na vro ena poluelaio simera (ante k aurio)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ωραίο αποτέλεσμα...Άλλαξε όλη του η μορφή...Κι αυτό το κόκκινο τον κάνει τόσο ιδιαίτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπέροχη μεταμόρφωση. Μπράβο σου!!!
    Λατρεύω το κόκκινο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μα τι τυχερή που είσαι!!!! Θέλω κι εγώ τέτοιους κάδους κοντά στο σπίτι μου! Είναι άδικο! Κλαψ!Κλαψ! Η μεταμόρφωση είναι τέλεια! Η λεπτομέρεια με την καρω κορδέλα, απλά εξαιρετική! Το κόκκινο το βρίσκω εκκεντρικό χρώμα αλλά στον χώρο σου μπορεί να δένει όμορφα! Μπράβο Αλεξάνδρα!!!Εύχομαι καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΠΡΙΝ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑ!!! ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΤΥΛ ... ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Φοβερη η μεταμορφωση.Μπραβο σου που αξιολογεις τοσο ομορφα πραγματα που οι αλλοι θεωρουν αχρηστα.
    Μιά νεα εβδομάδα ξεκινάει με ελπίδες και αισιοδοξία πως όλα θα πάνε καλά!!!!!!!
    Καλη εβδομαδα να εχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. είναι όμορφος! σίγουρα καμία σχέση με πριν...!

    είναι μεγάλο και πολύπλοκο κομμάτι, νομίζω ήσουν και αποφασιστική και τολμηρή και μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πολύ ωραία δουλειά και αυτή! Συγχαρητήρια για τις όμορφες ιδέες σου!

    Το χρώμα, τελικά, δίνει στο παλιό τελείως φρέσκο και μοντέρνο χαρακτήρα!

    Εγκυκλοπαιδικά, ενδιαφέρον μου φάνηκε και το βαθύ ροζ σε αυτήν την κατασκευή φωτιστικού...

    http://brassyapple.blogspot.com/2010/05/diy-chandeliertutorial.html

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αυτο θα πεί τύχη! Μπράβο σου πάντος φάινεται πολύ καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Konstantina8:27 μ.μ.

    Με γεια τον πολυέλαιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ήτανε που ήτανε σούπερ.. το κάνατε Χ2 σούπερ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. νομιζω οτι αξιζε τον κοπο να ασχοληθεις μαζι του!!! πολυ ομορφο το αποτελεσμα μισιρλου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μα τόσο όμορφο τον έφτιαξες! Μπράβο σου , καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αυτό θα πει.."Του άλλαξες τα φώτα"!!!! Δεν έχω λόγια...να σου στείλω και τους δικούς μου για ένα γενικό ρεκτιφιέ;;; :) Και πάλι μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. I like your makeover, it looks fantastic:-)
    Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Έχεις φαντασία κοριτσάκι μου-Τέλος-
    Συμφωνώ όμως πως πρέπει να αλλάξεις τις
    λάμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Λοιπόν έχω έναν πολυέλαιο και τον κοιτάω εδώ και καιρό ,είναι λίγο πιο μοντέρνος από αυτόν που βρήκες,και δεν μπορώ να αποφασήσω το χρώα αμφιταλαντεύομαι μεταξύ λευκού και φούξια....ο δικός μου έχει και καπελάκια ,δώσε καμια ιδέα.
    Ο δικός σου πολυέλαιος μου άρεσε μου αρέσει το κόκκινο για τα πράσινα κρυσταλάκια έχω μια ένσταση αλλά η ιδέα με την καρό κορδέλα είναι εμπνευσμένη!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Είναι εντελώς Αμελί!!! Και εγώ αγαπάω την Αμελί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Hola !!!!1Presiosaaaa , los trabajos fabulososss cariños

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλησπέρα! Να είμαι ειλικρινής... δεν περίμενα να μου αρέσει η αλλαγή και όμως όχι απλά μου άρεσε αλλά με ξετρέλανε!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλέεε...τι σκληρή κριτική, εννοείς;
    Έκανες πάλι το θαύμα σου! Μου αρέσει πάρα πολύ! Και τα χρώματα και η μορφή που του έδωσες είναι τόσο καλλιτεχνική (μόνο οι λάμπες λίγο χαλάνε το design, όντως, αλλά χάρην της οικολογίας...).
    A piece of art!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Γεια σας κοριτσιααα! Ηρθα να σας πω τα νεα για τον γατο μου γιατι στο δικο μου blog δεν μπορω να απαντησω στα σχολια που μου κανουν! Λοιπον ο ροζ πανθηρας ειναι καπως καλυτερα, δειχνει πως θα συνελθει! Ευχομαι να μην του μεινει καποιο μονιμο προβλημα στο στομαχι του! Ακομα δεν τρωει μονος του, τον ταιζουμε εμεις αλλα πινει νερο και παιρνει τα φαρμακα που φαινεται οτι κανουν δουλεια αφου βλεπουμε οτι ειναι πιο ζωηρος και πιο κοινωνικος με τους αλλους γατους! Αλλα εχουμε ακομα λιγο. Η γιατρος ειπε πως χρειαζεται μια βδομαδα για να συνελθει τελειως! Παντως ειμαστε σε καλο δρομο! Ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον ! Σας στελνω πολλα φιλιαΧ2 ! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Για τον πολυελαιο δεν σχολιαζω εγινε φανταστικος αλλα μια απορια εχω που στο καλο τα βρισκεις ολα αυτα ?
    Αστο καλο στην πολη μου μονο σκουπιδοσακουλες βρισκεις πεταμενες:))))))
    Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!!!!!! ΕΙΜΑΙ Κ ΕΓΩ ΟΛΙΓΟΝ ΣΚΟΥΠΙΔΟΜΑΖΟΧΤΡΑ ΚΑΙ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΩ ΟΛΑ,ΑΚΟΜΑ Κ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.
    Ο ΠΟΛΥΕΛΑΙΟΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΚΟΜΨΟΤΕΧΝΗΜΑ!!!ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΑ ΒΡΗΣ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΕΣ ΛΑΜΠΕΣ ΠΛΗΖΖΖΖΖ ...ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. είσαι μέσα στο μυαλό μου!!!!!!!!!!!
    Μόλις ετοιμαζόμουν να σε ρωτήσω και βρήκα ότι έχεις ήδη ασχοληθεί με το θέμα!!!
    Έχω ΤΡΙΑ φωτιστικά να μεταμορφώσω! Απο το σπίτι των παππούδων του άντρα μου. Το κάνουμε ανακαίνιση και μου άρεσαν τόσο τα ρετρό φωτιστικά που είπα να τους ξαναδώσω ζωή!
    Με προβληματίζει λίγο η διαδικασία. Έχουν σκουριάσει λίγο, θέλουν τρίψιμο... Αστάρωμα... Βάψιμο.... Ίσως και ζωγραφική στο γυάλινο "καπέλο". Ακόμη δεν είμαι σίγουρη για το ποιά βήματα θα ακολουθήσω.. θα μελετήσω λιγάκι το θέμα και φυσικά θα τα γράφω όλα βήμα βήμα στο μπλογκ μου!
    Καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή