27/1/11

TABLE RENOVATION - τεχνικη χαρτοπετσετας - napkin technique

τεχνικη χαρτοπετσετας - napkin technique


Ξυλινη κονσολα


Η αληθεια ειναι οτι δεν προκειται για τραπεζι αλλα ενα μερος αυτου,
το οποιο βρηκα πεταμενο στο δρομο ...φυσικα το μαζεψα.... και το αφησα σε μια μερια της αποθηκης μας ωστε καποια στιγμη να το κανω κατι...Και ηρθε η ωρα του!!!
Αυτο το καιρο κανω μια μικρη ανακαινιση στο σπιτι μας,
που θα σας μιλησω γι αυτην σε αλλη αναρτηση και ηθελα σε ενα τοιχο 
να βαλω ενα επιπλακι η μια κονσολα που να μην πιανει ομως πολυ χωρο .



Το κομματι του ξυλινου τραπεζιου λοιπον που ειχα βρει ηταν οτι επρεπε ....μονο που χρειαζοταν να επεμβω λιγο ...Το αν αυτη η επεμβαση  ηταν για καλυτερα η χειροτερα....εσεις θα το κρινετε.....
Μια ιδεα ειναι αλλωστε,που ο καθενας μπορει να την προσαρμοσει στα γουστα του.

τεχνικη παλαιωσης με κερι

Ξεκινησα με το καθαρισμα του ξυλου και καποιες μικρες επιδιορφωσεις που με βοηθησε ευτυχως ο πατηρ!!!Παρηγγειλα mdf στο ξυλουργιο της περιοχης σε συγκεκριμενες διαστασεις το οποιο θα χρησιμοποιουσα για καπακι.

τεχνικη χαρτοπετσετας - napkin technique

Ειχα προμηθευτει απο την Μαγια (την οποια ευχαριστω πολυ για το σεμιναριο και τη φιλοξενια της στο εργαστηρι της) χαρτοπετσετες αναγλυφες σε χρωμα γκρι γραφιτη...με τις οποιες εντυσα το καπακι της κονσολας .(προσοχη ...αν βαλουμε κολλα ντεκουπαζ πανω σε μια τετοια χαρτοπετσετα ....το αναγλυφο κανει φτερα).


Εγω την κολλησα βαζοντας απο κατω βενζινοκολλα.Κολλησα επιετα την χαρτοπετσετα και την εστρωσα προσεκτικα με το χερι για να φυγει ο αερας.Επειτα μ ενα λεπτο πινελακι ταμποναρισα με κολλα ντεκουπαζ καποια σημεια ενδιαμεσα αλλα οχι πανω στο αναγλυφο σχεδιοκαι το αφησα να στεγνωσει.Θα το περασω συντομα με βερνικι σε σπρει.(ποσο θα αντεξει......θα δειξει ).


Στη συνεχεια ,αφησα στην ακρη το καπακι και περασα με ενα χερι ασταρι το υπολοιπο κομματι του τραπεζιου και αποφασισα να δοκιμασω την γνωστη και απλη τεχνικη παλαιωσης.


Εβαψα πρωτα το ξυλο με ενα πολυ ανοιχτο ροζ και το αφησα να στεγνωσει.

τεχνικη παλαιωσης

Επειτα περασα με κερι απλο (απο ρεσο ) τα σημεια που ηθελα να φαινονται φθαρμενα.
Χρησιμοποιουμε οτι κερι θελουμε και απλα τριβουμε  με αυτο κατευθειαν τα σημεια που επιθυμουμε.

τεχνικη χαρτοπετσετας - napkin technique

Περασα δευτερο χερι μπογιας αλλα με διαφορετικο χρωμα....
ενα ανοιχτο γκρι και το αφησα να στεγνωσει καλα.

τεχνικη παλαιωσης ξυλου

Οταν στεγνωσε λοιπον,πηρα ενα γιαλοχαρτο ψιλο και ετριψα απαλα το ξυλο 
αλλα επεμενα περισσοτερο στα σημεια που ειχα περασει το κερι.


Αμεσως αρχισε να φευγει το πανω χρωμα και να φαινεται το 1ο χερι χρωματος.


Στο τελος προσθεσα στο καπακι ενα μικρο "καγκελακι" που και αυτο το βρηκα...
μαντεψτε που...χαχαχα ....και η κονσολιτσα μου ειναι ετοιμη!!!

μεταμορφωση τραπεζιου

Απλη ιδεα και φτηνη! Εφαρμοσα 2 τεχνικες.
Την τεχνικη της χαρτοπετσετας και την τεχνικη της παλαιωσης ξυλου με κερι.
Αυτα προς το παρον αγαπητοι αναγνωστες και περαστικοι....
Να σαστε ολοι καλα!!!...και τολμηστε να αλλαξετε οτι δε σας αρεσει....
Οτι χρειαστειτε ευχαριστως να σας βοηθησω.Φτανει να μου στελειτε ενα e-mail.

90 σχόλια:

  1. ΟΕΟΕΟΕΟΕΟ....ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕ ΚΑΝΕΙΣ...ΑΠΟ ΕΞΩ ΠΑΡΑΜΟΝΕΥΑ ΣΤΟ ΚΡΥΟ...ΞΕΠΟΥΝΤΙΑΣΑ...ΟΥΤΕ ΠΟΥ Μ΄ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΜΠΩΩΩΩ!ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΤΕΤΟΙΑ...ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΗΣΩ...ΣΚΕΦΤΗΚΑ!
    ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΙΑ ΚΛΕΦΤΗ ΜΑΤΙΑ ΤΗΝ ΕΡΙΞΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΤΡΙΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΑΣ...ΣΑΣ ΛΕΩΩΩΩΩΩΩ!ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ....ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗΗΗΗ!!!ΜΑΓΙΚΗ!
    ΦΙΛΕΝΑΔΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο!! Απίστευτο τι μπορεί να κάνει τελικά ο άνθρωπος όταν έχει έμπνευση και ταλέντο! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχη η κονσόλα και πανάκριβη κορίτσι μου
    γιατί την έκανες εσύ με τα χεράκια σου , και
    πολλά πολλά μπράβο σου.
    φανταστική!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παρολο που κατι τετοιο δεν θα ταιριαζε στο σουπερ παρδαλο μας σπιτι,μου αρεσει παρα πολυ!πολυ καλη ιδεα και ομορφη υλοποιηση!Εισαι χρυσοχερα τελικα!!!
    Σε φιλω!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γι΄αυτό χάθηκε το πακέτο με τις ανάγλυφες χαρτοπετσέτες;
    Χαλάλι σου. Το θέαμα που βλέπουν τα μάτια μου με αποζημίωσε.
    Υ.Γ Μην υπόσχεσαι στον κόσμο να επικοινωνήσει μαζί σου με mail, γιατί εγώ ακόμη περιμένω και έχουν περάσει (...) ημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία τα κατάφερες. Μπράβο μάστορα:):):)
    Πολύ φινετσάτο.
    Καλή σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράαααβο σου...ένα απλό ξύλο κ το μεταμόρφωσες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. prelijepo!!!....izgleda apsolutno genijalno:))....
    pusa:))....
    M...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φοβερή κονσόλα! Το γκρι του παει πολύ! Όσο για την ανάγλυφη χαρτοπετσέτα δεν ήξερα καν την ύπαρξή της... και όταν έβαλες βενζινόκολλα πως έστρωσες την χαρτοπετσέτα αφού δεν πρέπει να την πιέζεις από την ανάγλυφη μεριά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγω το μόνο που ζηλεύω είναι τα σκουπίδια της γειτονιάς σου...
    τα υπόλοιπα είναι γνωστά,άλλωστε η φίλη που έκανε ποδαρικό (τι πρωτότυπο!)δεν άφησε περιθώρια σε άλλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομίζω ότι επαναλαμβάνομαι, αλλά δεν μπορώ να μην το πω: είσαι καταπληκτική! Δεν κάνεις και καμία βόλτα από το σπίτι μου να μου δώσεις ιδέες;! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωωωωω!Κατά μάνα κατά κύρη ..που λένε!!Εύγε και στον πατέρα(μου θύμισε τον δικό μου!) εύγε και σε σένα!Τα πόδια του τραπεζιού ήταν ΤΟ κομμάτι αλλά τα είχε φαει προφανώς η μαρμάγκα!!!Στα χέρια σου απογειώθηκαν!!!Πάλι θα πρωτοτυπήσω σ'αυτά που θα πω:1.που τα σκέφτεσαι;;;;2.Μ'αρέσει που τολμάς!!Πάντα σε δικαιώνει το αποτέλεσμα!!!!Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες!!!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. misirlou για μια ακόμα φορα εργαψες, η μαλλον καλύτερα ετρυψες, εβαψες, κολλησες............περιτο να πω οτι μ αρεσε παρα παρα πολυ.φιλιαα καλο βραδυ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οοοοοοοοοοοο μπραβοοο αυτο ειναι φοβερο εργο τεχνησ ποιοσ να φανταζοταν τι ηταν αυτο αρχικα και πωσ εξεληχθηκε ξανα μπραβο
    και μου εμαθεσ και την αναγλυφη χαρτοπετσετα ευχαριστω αχ αχ αχ μου φενεται τεμπελιασα
    οσο για το μαιλ κοριτσια η μισιρλου οταν μπορει και την χρειαζεστε απαντα στα σιγουρα μιλω εκ πειρασ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι αριστούργημα είναι αυτό;!!! Τέλεια η μεταμόρφωση!!! Παραγγελίες δέχεσαι;;; Ελπίζω να τα βρούμε στην τιμή...χα...χα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αααα ξεχασα να πω οτι ανεβασεσ τον πηχη στισ αναρτησεισ και συ και η μαρια hand made art με καλλιτεχνικεσ φοτο μη αποκαλυπτοντασ αμεσωσ το αποτελεσμα εγω βασικα το παω μια γρηγορα να δω το τελοσ και μετα με λεπτομερεια μπραβοοοοοοοκαι για αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαρτοπετσέτα είναι αυτό??Δεν το περίμενα και έμεινα άφωνη!Δεν έχω λόγια...μου αρέσει πάρα πολύ και είδα και για πρώτη φορά την τεχνική της παλαίωσης!Για πες,το κερί με τι το άπλωσες?Την χαρτοπετσέτα πώς την πάτησες από πάνω και δεν χάλασε το ανάγλυφο?Γενήθηκαν ένα σωρό απορίες τώρα...Εγώ φταίω που μας δίχνεις όλο καινούρια πράγματα και νέες τεχνικές?Θέλουμε κι άλλα από την ανακαίνιση του σπιτιού ε?Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. συγχαρητήρια!!!

    υγ. μου αρέσει πολύ το ιστολόγιο σου έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φιλενάδα ακόμη κλαίω!!!!Αφού ξέρεις ότι έχω λατρεία σε τέτοια πράγματα τι το κρατούσες τόσο καιρό και δεν μου τό στελνες.Εχω μια γωνιά που του πάει γάντι!!!Υπέροχο κομμάτι!Λατρεμένο!Ας είναι όμως χαλάλι σου αφού το αναγέννησες !!!Μπράβο μαστοράκο μου.Κρίμα που δεν είμαστε κοντά να πέρνουμε σβάρνα τα στενά , να ψάχνουμε θησαυρούς !!!Εγώ να τρίβω, εσύ να βάφεις και τούμπαλιν!!!Και πάλι μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πόσο μ'αρέσουν οι αλλαγές που κάνεις... Φτιάχνεις κομψοτεχνήματα από το τίποτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Xωρίς πολλά λόγια...είσαι μαστόρισσα!
    Υποκλίνομαι!

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά είναι τέλεια?/!!!!!!!Μπράβο για το γούστο σου! αλλά και για το μεράκι σου!!!!!!! Καλή συνέχεια...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια και από εμένα! Με πρόλαβαν όλοι και τι να πω πια! ΥΠΕΡΟΧΟ!! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απίστευτη μεταμόρφωση!!!Χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μισιρλου ειχα και αλλο σχολιο πριν απο αυτοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλειο!!!!!!!!!! Μοναδικό!!!! Να σε φωνάξω όταν αποφασίσω να κάνω ανακαίνιση???? Μπράβοοοο!!! Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! Τέλειο είναι κι εσύ μοναδική.
    Τι να πω; ΜΠΡΆΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. This is sooooo beautiful, I cannot take my eyes of it! Thank you very much for explaining how you did this makeover. Ones, again, it’s great! Best regards

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Here I am again. May I present your makeover in a post on my blog? I would like also to show some photos of your makeover. Please let me know, if this is OK. If not, doesn't matter, I'll understand. Best regards.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν εχω καταλάβει βέβαια πως μεταμορφώθηκε γιατί δεν εχω ιδέα απο τις τεχνικές που αναφέρεις, αλλα ενα εχω να πώ; ΤΕΛΕΙΟ!!!!!Μακάρι να ειχα μια τέτοια κονσόλα για το σπίτι μου!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αχ δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω βρε Misirlou μου! Τι πράγμα είναι αυτό το δικό σου...δεν ξέρεις από που θα σου'ρθει κάθε φορά! Αυτό που θαυμάζω πάντα είναι η ικανότητά σου να βρίσκεις κάτι καλό και όμορφο...και στα πιο άσχημα! Μεγάλο χάρισμα!
    ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είσαι απίστευτη, χαζεύω τόση ώρα την κονσόλα και σκέφτομαι πως όταν αγόραζες αυτή τη χαρτοπετσέτα (που αγόρασα κι εγώ η ζηλιάρα όταν σε είδα) δεν μπορούσα να φανταστώ αυτό το αποτέλεσμα!!! Δεν έχω άλλα λόγια πραγματικά, υποκλίνομαι στο "έξυπνο" ταλέντο σου!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. απιστευτο!!!!!!!!!!!!!!!!!
    τι ηταν ..... τι εγινε!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Απίστευτο!!!έχω τρελαθεί να το χαζεύω ώρα τώρα.
    Πολλά συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είσαι απίστευτη!!! Καταπληκτική κονσόλα, πολυ όμορφη!! Απίστευτο ότι είναι χαρτοπετσέτα. Ανάρτησε και καμμιά φωτογραφία μετά το βερνίκι, να το δούμε σε τελικό στάδιο!! Και η φωτογραφίες σου εκπληκτικές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έχει δίκιο η Χαρά... πραγματικά έχει πολύ καλά σκουπίδια η γειτονιά σου... αλλά τίποτα δεν είναι τυχαίο! Αφού μένει εκεί μια τέτοια ταλαντούχα καλλιτέχνιδα... όλα τα σκουπίδια του κόσμου γίνονται θησαυροί!
    Εκπληκτική μεταμόρφωση - Απίθανες οδηγίες!
    Σε ευχαριστούμε πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΤΕΛΕΙΟ...ΤΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑ....ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΓΙΝΕ...ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΤΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλά ζωγράφισες πάλι!!! Τι να πω είσαι ταλέντο και διεθνές πια!!!! Βαθιά υπόκλιση και την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑ!!!ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ!!!
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ Ζ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟ!!
    ΤΑΛΕΝΤΟΟΟΟΟΟ!!!!...ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ!ΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΟΥ!!!....
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ποσα ταλεντα ποια εχεις ?θελεις να μας τρελανεις εντελως?Εμενα τετοιου ειδους επιπλα ειναι η αδυναμια μου .Καλο ΣΚ να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Eίσαι μαστόρισσα με "Μ" κεφαλαίο. Υπέροχη έγινε η κονσόλα!!!!!! Οσο για την χαρτοπετσέτα....θα περάσω κι εγώ από την Μάγια. Πάντα τέτοια κοριτσάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλή σου μέρα!!είναι υπέροχη η κατασκευή σου!!αλλά και η δουλειά σου είναι καταπληκτική πολλά μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πω πω τρελαίνομαι για τέτοιες αλλαγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρυσοχέρα, ασυζητητί!! τι άλλο να πω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τώρα τι να πώ?? Οτι είναι υπέροχο??
    Οτι είσαι χρυσοχέρα στο έχω πει άπειρες φορές! Κάθε φορά και μια υπέροχη έκπληξη στο σπιτάκι σου!

    Καλό Σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ,ΤΙ ΝΑ ΠΩ ,ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ.ΟΤΙ ΠΑΛΙΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΙΣ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Άψογο, δεν το συζητώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Είσαι καταπληκτική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. oh my God!!!το αποτέλεσμα μοιάζει πολύ επαγγελματικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Entaxei eisai apisteuti! Latreuw kai to kainourio header.xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δεν το πιστεύω ότι τα βρήκες πεταμένα και πόσο όμορφα τα αξιοποίησες!!!!
    Πραγματικά άψογο αποτέλεσμα,μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ενταξει λοιπον...ωρες ωρες ανησυχω με μενα για αυτα που κατεβαζει το μυαλο μου...αλλα τελικα υπαρχουν και χειροτερα...ενα μεγαλο μπραβο για το υφος και το στυλ της κατασκευης..πολυ ομορφη και ναι τολμω να σου πω (μπας και σου βαλω ιδεα)επαγγελματικη δουλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Απίθανο έγινε.... μπράβο! είσαι ευρηματική πολύ! φιλιά και καλό υπόλοιπο Κυριακής μαζί με ευχές για μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλά δεν σε πιστεύω.. τι έκανες πάλι?
    Απίστευτη μεταμορφωση.. Μπραβο σου..
    Εχεις μαγικά χέρια τελικά

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Misirlou είναι φοβερό!!!Τι να πω πια για έργα σου!!!Δεν έχω λόγια!Λατρεύω το ανάγλυφο σχέδιό του και το χρώμα!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Είναι απίθανη, απλή και στυλάτη και σίγουρα το χρώμα της από κοντά θα είναι ακόμα πιο ωραίο απ' ό,τι δείχνει στη φωτο. Εύγε misirlou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. δεν παιζεσαι !!απλο, γουστοζικο κ καταπληκτικο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αυτά τα σχόλια μου κάνουν συνέχεια νάζια μέρες τώρα προσπαθώ να σου γράψω και μόλις τώρα το κατάφερα φτου φτου:))

    Το διάβασες 59 φορές ας το διαβάσεις άλλη μία είναι απίθανη η κονσόλα σου Μισιρλού φοβερή και τρομερή (με την καλή την έννοια;)
    Μετά από καιρό πες μας και αν άντεξε η χαρτοπετσέτα..
    Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα και καλό μήνα από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Εεεεεεε;;!! Δε σε πιστεύω!!! Αυτό ήταν στα σκουπίδια;; Κι έγινε ΕΤΣΙ;;;; Μα είναι τέλειοοοοοοοο!!!! Συγχαρητήρια πολλά πολλά, είναι καταπληκτικήηηηηηη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Tυχερούλες,εσείς που μένετε σε πόλεις!Και τι δε βρίσκεις,έχω δει απίθανα πράγματα.
    Μisirlou,εξαιρετικό έγινε,καθόλου δε μοιάζει με παλιό-είσαι τεχνίτρια άριστη!
    Α,όταν βάζω κεράκι,ξεχνάω πού είναι και τρίβω αλλού γι΄αλ΄λού χιχι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλέ, τι απλή ιδέα?! Πάτε καλές όλες σας πια εδώ μέσα? Εσείς φτιάχνετε αριστουργήματα κι εμένα τα χέρια μου δεν πιάνουν και σας ακούω συνέχεια να λέτε ''απλό το ένα απλό το άλλο''!!!! Εγώ είμαι καταδικασμένη να τα χρυσοπληρώνω!!! Άσε που δεν έχω βρει ποτέ στα σκουπίδια κάτι καλό! Και κοιτάζω συχνά ρε γαμώτο, αλλά τίποτα!
    Είναι υπέροχο! Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Σίγουρα είναι πιο όμορφο από όπως το έφτιαξε ο κατασκευαστής!!! Εάν ήξερε, μόνο, αυτός που το πέταξε σε τι καλλιτέχνημα θα το μετέτρεπες...!!!
    Είσαι καταπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. misirlou καλο και δημιουργικο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Αξεξανδρα μου περασα βιαστικα να σου ευχηθω καλο μηνα...φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Υπεροχο, σκετο κομψοτεχνημα.Καλο και δημιουργικο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλό Μήνα!!!!!!!!Καλά δεν το συζητώ! Εχω περάσει σε επίπεδο βιομηχανίας πλέον !! Τα εργατικά χέρια μου λείπουν !!! Μερικά από όσα έφτιαξα : 30 μπουκάλια λικέρ.1.000 κομμάτια γλυκά κουταλιού και έπεται συνέχεια! 400 ζωγραφισμένα ρεσώ.700 υφασμάτινα λουλούδια.Μέχρι το σάββατο πρέπει να τελειώσω 2.100 μεταλλικά φύλλα και λουλούδια!!!! και δεν τελείωσα ακόμη.Misirlou είμαι σε απόγνωση!!!!!!Δυστυχώς δεν προλαβαίνω να κάνω ανάρτηση.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΕΥΧΕΣ..ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Είναι ΥΠΕΡΟΧΟ.... είναι ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ!!!!! Ένα πολύ μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ κι από εμένα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Πανέμορφη η κονσόλα σου!! Πολλά μπράβο και για την ιδέα σου αλλά και για το τελικό αποτέλεσμα!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. καλημερα μισιρλου!!υπεροχη η κατασκευη σου τελικα οταν εχεις εμπνευση...εεε??? !!![οτι ειναι σκουπιδι για καποιους ειναι χρησιμο για τους επιδεξιους!!] φιλακια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. καλημερα!!υπεροχη η κονσολα.βρηκα ενα υπεροχο ποδι με καταπληκτικα σκαλισματα απλα στην κατω μερια ειναι λιγο φαγωμενο..πως μπορω να καλυψω το φαγωμα?καποια ιδεα?εχεις τοσες πολλες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Σας ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας και την παρουσια σας στο μπλογκ μου ...να σαστε ολοι καλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. uperoxo!!! vasika upertelio!!! :D:D:D bravoooo


    Veronica
    blameboogie.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Πανέμορφο το μπλόγκ σου και το ταλέντο σου φοβερό! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Υπέροχο!! Απίστευτο τι μπορεί να κάνει τελικά ο άνθρωπος όταν έχει έμπνευση και ταλέντο! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. σαν να βγήκε από παραμύθι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. koritsi gia perna mia apo blog mou na pareis brabeiaki pou se perimenei! :)

    stripes-buttons.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Θα ήθελα να ήμουν από μια μεριά να δω αυτόν που πέραξε αυτό το κομμάτι ξύλου, πώς έχει μεταμορφωθεί!! Υπέροχο κοπέλα μου, υπέροχο!! ...έχω και κάτι για εσένα στο ιστολόγιό μου "κατάθλιψη"... καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Maravilhoso!!! Você está de parabéns!!!!
    Um grandea abraço.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Anonymous11:24 μ.μ.

    εκπληκτικο...τι να πω?εντυπωσιαστηκα πολυ.μου δωσες ωραιες ιδεες.θα το κανω κι εγω...μολις βρω ποδια τραπεζιου.μπραβο...γρηγορια φιλη μαριας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΡΕΝΑ6:28 μ.μ.

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!
    ΓΙ'ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΒΡΗΣΚΩ ΤΙΠΟΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΟΛΑ ΕΣΥ ΤΑ ΜΑΖΕΨΕΣ ΜΙΣΙΡΛΟΥ;
    Η ΚΟΝΣΟΛΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!
    ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΕ ΤΖΑΚΙ ΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Kαλά έχω μείνει άφωνη....Τι υπέροχο πράγμα είναι αυτό που έφτιαξες...άντε να πιστέψει κανείς ότι αυτό ήταν στα σκουπίδια.Εγώ έχω μαζέψει ένα παλίο κομοδίνο αλλά για να το φτιάξω θέλω να έχω ασχοληθεί πρώτα με την αναπαλαίωση κ όπως ξέρεις μέχρι τότε αυτό κάθεται.....Bravo,bravissimo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Να είσαι καλά και να έχεις πάντα καλές ιδέες... Χαίρομαι που σε βρήκα !!!
    Μεταφορικά ... Πάντα υπάρχει κατι πολύτιμο γύρω μας. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ! Μου έχει μπει στο μυαλό να κάνω την ίδια τεχνική (παλαίωση) σε ένα μπουφέ που
    έχω χα χα...Αν τελικά το κάνω θα σας τον δείξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Καταπληκτικό το αποτέλεσμα, θέλω να το βγάλω από τον υπολογιστή και να το βάλω για πρόσοψη στο τζάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή